Thursday, September 5, 2013

Kembali lagi



                                         cari semula buku2 untuk menyemarakkan semangat




Hai...hello ...semua, lamakan saya tak menulis sebarang entry terutamanya berkaitan kraf.....sorry sebenarnya saya hampir setahun buzy menyiapkan kerja office....iaitu menyiapkan projek annual report semua company yang tersenarai dalam bursa malaysia (bskl)...so takde masa santai....now semuanya hampir siap dah ....Sulaman reben pun lama tak buat....bimbang jugak terlupa skill but... jahit2 manik tu still buat jugalah masa raya tu...Sekarang ni saya sedang tackle hati saya untuk buat projek2 kraf ni....tengoklah nanti...kalau dah beres saya publishkan.......

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete